Jak zdobyć punkty w programie lojalnościowym Extra?

Jeśli dokonujesz rezerwacji online, zaloguj się na swoje konto, a w przypadku rezerwacji w centrum obsługi klientów lub osobiście w jednym z naszych portów podaj swój numer uczestnika programu Extra.

Punkty można zdobywać za podróże z portu do portu oraz za zakupy w naszych pokładowych restauracjach, barach, kawiarniach i sklepach Stena Shopping. Aby gromadzić punkty na swoim koncie, musisz podróżować osobiście.

 

Obowiązują pewne wyjątki, a punkty nie przysługują za:

- rezerwacje dokonane przy użyciu e-voucherów Tesco Clubcard w Wielkiej Brytanii i Irlandii

- rezerwacje grupowe dla 10 i więcej osób, przewozy frachtowe lub taryfy łączone

- podróże objęte zniżkami na trasach do i z Danii

- posiłki na trasach do i z Łotwy, chyba że zostały wcześniej zarezerwowane

- płatności za rezerwację dokonane za pomocą punktów Extra (płatności można dokonać częściowo lub w całości za pomocą punktów Extra)

- mogą obowiązywać także inne wyjątki

- punkty w programie lojalnościowym Extra można zdobyć i wymienić tylko w przypadku dokonania rezerwacji bezpośrednio w Stena Line, bez pośrednictwa zewnętrznych operatorów turystycznych.