Jeśli dokonujesz rezerwacji online, zaloguj się na swoje konto, a w przypadku rezerwacji w centrum obsługi klientów lub osobiście w jednym z naszych portów podaj swój numer uczestnika programu Extra.
Punkty można zdobywać za podróże z portu do portu oraz za zakupy w naszych pokładowych restauracjach, barach, kawiarniach i sklepach Stena Shopping. Aby gromadzić punkty na swoim koncie, musisz podróżować osobiście.
Obowiązują pewne wyjątki, a punkty nie przysługują za:
- rezerwacje dokonane przy użyciu e-voucherów Tesco Clubcard w Wielkiej Brytanii i Irlandii
- rezerwacje grupowe dla 10 i więcej osób, przewozy frachtowe lub taryfy łączone
- podróże objęte zniżkami na trasach do i z Danii
- posiłki na trasach do i z Łotwy, chyba że zostały wcześniej zarezerwowane
- płatności za rezerwację dokonane za pomocą punktów Extra (płatności można dokonać częściowo lub w całości za pomocą punktów Extra)
- mogą obowiązywać także inne wyjątki
- punkty w programie lojalnościowym Extra można zdobyć i wymienić tylko w przypadku dokonania rezerwacji bezpośrednio w Stena Line, bez pośrednictwa zewnętrznych operatorów turystycznych.