Moje strony
Moje strony
Wyloguj się
Menu
Obsługa klienta
Zmień rezerwację
Moje strony
Moje strony
Wyloguj się
Trasy
Na pokładzie
Cele podróży
Oferty specjalne
Stena MORE
Gdynia - Karlskrona
Rostock - Trelleborg
Hoek van Holland - Harwich
Ventspils - Nynäshamn
Wszystkie trasy
Stena Estelle
Stena Ebba
Stena Spirit
Wszystkie promy
Szwecja
Karlskrona
Autem po Szwecji
Z wędką do Szwecji
Wielka Brytania
Wszystkie kierunki
Strona główna
Obsługa klienta
Program lojalnościowy
Jak uczestnicy Platinum mogą skorzystać z późnego wymeldowania z kabiny?
Jak uczestnicy Platinum mogą skorzystać z późnego wymeldowania z kabiny?
Aby skorzystać z tego przywileju, należy:
zalogować się na swoje konto
w rezerwacji wskazać siebie jako główną osobę podróżującą
zakupić taryfę Economy, Flexi lub Premium
dodać opcję późnego wymeldowania podczas dokonywania rezerwacji.
Powiązane pytania
Jak mogę zarezerwować bezpłatne miejsca w Stena Plus Lounge?
Jak uczestnicy Platinum mogą skorzystać z priorytetowej odprawy?
Jak uczestnicy Platinum mogą skorzystać z podwyższenia standardu kabiny?
Jak uczestnicy Gold i Platinum mogą skorzystać bezpłatnego z Wi-Fi na pokładzie?
Jak uczestnicy Gold i Platinum mogą skorzystać ze zwolnienia z opłaty za obsługę przesz konsultanta?
Jak uczestnicy programu Stena MORE mogą skorzystać z ofert na pokładzie?
Jak uczestnicy programu Stena MORE mogą skorzystać z ofert partnerskich?
Jak uczestnicy programu Stena MORE mogą skorzystać z wcześniejszego dostępu do promocji?
Czy są ograniczenia dotyczące rejsów, za które mogę zdobywać punkty?
Czy mogę przedłużyć ważność punktów Stena MORE?
Jak mogę sprawdzić, czy zostały dodane punkty za moje zakupy na pokładzie?
Co mogę zrobić, jeśli wydaje mi się, że na moim koncie brakuje punktów?