|
Taryfa ekonomiczna
|
Taryfa Flexi
|
Taryfa Premium
|
Jakie opłaty poniosę za zmianę rezerwacji przed podróżą:
|
Opłata za każdorazową zmianę wynosi 210 zł (przejazd z pojazdem, z wyjątkiem roweru) lub 40 zł (piesi oraz piesi z rowerem).
Dopłata wynikająca z różnicy cen rejsów.
Dodatkowo mogą zostać naliczone inne opłaty związane ze zmianą: opłata za zmianę godziny, daty, kierunku rejsu lub linii promowej w rezerwacji w taryfie Economy oraz opłata za obsługę przez konsultanta (jeżeli zmian dokonano telefonicznie, mailowo lub osobiście).
Jeżeli w rezerwacji jest więcej niż 1 rejs (na przykład jest to podróż w dwie strony) opłaty pobiera się niezależnie za każdy ze zmienianych rejsów.
|
Dopłata wynikająca z różnicy cen rejsów, bez opłaty za zmianę.
|
Dopłata wynikająca z różnicy cen rejsów, bez opłaty za zmianę.
|
Jakie opłaty poniosę za anulowanie rezerwacji przed pierwszym odcinkiem podróży:
|
|
|
|
Do 24 godzin przed podróżą
|
100% wartości rezerwacji (włącznie z usługami dodatkowymi jak kabiny i posiłki)
|
0 zł; od 15.01.2019: 12 zł (opłata za anulowanie)*
|
0 zł; od 15.01.2019: 12 zł (opłata za anulowanie)*
|
Do 2 godzin przed podróżą
|
100% wartości rezerwacji (włącznie z usługami dodatkowymi jak kabiny i posiłki)
|
50% wartości rezerwacji*
|
0 zł; od 15.01.2019: 12 zł (opłata za anulowanie)*
|
W ciągu 2 godzin do wypłynięcia
|
100% wartości rezerwacji (włącznie z usługami dodatkowymi jak kabiny i posiłki)
|
100% wartości rezerwacji (włącznie z usługami dodatkowymi jak kabiny i posiłki)
|
100% wartości rezerwacji (włącznie z usługami dodatkowymi jak kabiny i posiłki)
|
Jakie opłaty poniosę za odwołanie rezerwacji po wypłynięciu lub w razie nieprzybycia:
|
100% wartości rezerwacji (włącznie z usługami dodatkowymi jak kabiny i posiłki)
|
100% wartości rezerwacji (włącznie z usługami dodatkowymi jak kabiny i posiłki)
|
100% wartości rezerwacji (włącznie z usługami dodatkowymi jak kabiny i posiłki)
|
Czy przysługują mi jakiekolwiek dodatki?
|
Nie
|
Nie
|
Priorytetowy zjazd z promu; śniadanie (linia Gdynia-Karlskrona, na innych liniach inne dodatki)
|
Czy płatność kartą debetową lub kredytową jest obciążona opłatą?
|
Brak prowizji / opłaty
|
Brak prowizji / opłaty
|
Brak prowizji / opłaty
|
Czy za dokonanie rezerwacji naliczania jest opłata?
|
Obowiązuje opłata rezerwacyjna za obsługę przez konsultanta Stena Line (telefonicznie lub osobiście): 40 zł. Brak opłat za rezerwacje online.
|
Obowiązuje opłata rezerwacyjna za obsługę przez konsultanta Stena Line (telefonicznie lub osobiście): 40 zł. Brak opłat za rezerwacje online.
|
Obowiązuje opłata rezerwacyjna za obsługę przez konsultanta Stena Line (telefonicznie lub osobiście): 40 zł. Brak opłat za rezerwacje online.
|
Czy jest naliczana opłata za odroczenie płatności?
|
Usługa niedostępna.
|
Opłata za odroczenie płatności w wys. 45 zł jest bezzwrotna, natomiast pozostałe warunki taryfy pozostają bez zmian. W przypadku anulowania rezerwacji, kwota 10% zaliczki zostanie zwrócona w zależności od terminów i zasad określonych w tych warunkach. Pełnej płatności należy dokonać w ciągu 7 dni od dokonania rezerwacji. Dla rezerwacji dokonanych na mniej niż 7 dni przed podróżą usługa nie jest dostępna.
|
Opłata za odroczenie płatności w wys. 45 zł jest bezzwrotna, natomiast pozostałe warunki taryfy pozostają bez zmian. W przypadku anulowania rezerwacji, kwota 10% zaliczki zostanie zwrócona w zależności od terminów i zasad określonych w tych warunkach. Pełnej płatności należy dokonać w ciągu 7 dni od dokonania rezerwacji. Dla rezerwacji dokonanych na mniej niż 7 dni przed podróżą usługa nie jest dostępna.
|
Czy jest naliczana opłata za przewóz zwierząt?
|
Tak, zgodnie z aktualnym cennikiem.
|
Tak, zgodnie z aktualnym cennikiem.
|
Tak, zgodnie z aktualnym cennikiem.
|