Regulamin uczestnictwa w programie lojalnościowym Stena MORE

Zatwierdzono 1 kwietnia 2025 r.

 

I. Warunki ogólne

 

1. Zakres

 

Niniejszy regulamin ma zastosowanie do programu lojalnościowego Stena MORE. („Program”). Program jest bezpłatny. Przystępując do Programu, zgadasz się na  przestrzegania niniejszego Regulaminu. („Regulamin”). Jeśli nie akceptujesz Regulaminu, nie możesz uczestniczyć w Programie.

 

Niniejszy Regulamin wyjaśnia, kim jesteśmy, jak funkcjonuje Program oraz jak Ty lub my możemy zakończyć Twoje uczestnictwo w Programie. Zawiera również inne istotne informacje, w tym wskazówki dotyczące postępowania w przypadku wystąpienia trudności.

 

2. O nas

 

2.1 Organizatorem Programu jest spółka Stena Line Scandinavia AB, zarejestrowana w Szwecji pod numerem 556231-7825. Siedziba firmy znajduje się pod adresem Masthuggskajen, SE-413 03 Göteborg, Szwecja („Stena Line”, „my”, „nas” i „nasz”).

 

2.2 W przypadku pytań dotyczących Programu, w szczególności warunków uczestnictwa, Benefitów członkowskich, Ofert, zdobywania i wymiany Punktów lub przestrzegania Regulaminu, prosimy o kontakt z naszą Obsługą klienta poprzez formularza internetowy dostępny pod adresem https://www.stenaline.pl/obsluga-klienta/skontaktuj-sie-z-nami. W temacie zapytania wybierz „Program Stena MORE”.

 

2.3 Aby zarezerwować podróż ze Stena Line, anulować rezerwację, zmienić dane kontaktowe lub zakończyć Uczestnictwo, skontaktuj się z naszą Obsługą klienta pod adresem https://www.stenaline.pl/obsluga-klienta/skontaktuj-sie-z-nami. Pamiętaj, że rezerwacje podlegają Warunkom Przewozu Stena Line, a nie temu Regulaminowi.

 

3. Definicje

 

W niniejszym Regulaminie zastosowano następujące definicje:

 

Benefity – korzyści, które Uczestnik uzyskuje w wyniku swojego Uczestnictwa w Programie. Nie są one dostępne dla osób niebędących Uczestnikami. Benefity mogą być zmieniane według naszego uznania.

 

Uczestnik – osoba fizyczna, która podróżowała (lub zamierza podróżować) ze Stena Line. Spełnia warunki uczestnictwa określone w punkcie 4 oraz zgłosiła się i została przyjęta do Programu zgodnie z punktami 5.1 i 5.2.

 

Uczestnictwo – uczestnictwo Uczestnika w Programie.

 

Numer uczestnika – unikalny numer identyfikacyjny przypisany przez nas Uczestnikowi.

 

Konto uczestnika – indywidualne konto utworzone przez Uczestnika na naszej stronie internetowej, w zakładce „Moje strony” znajdującej się tutaj https://login.stenaline.com/Account/Login. Na koncie wyszczególnione są zbierane oraz wykorzystane Punkty w odniesieniu do Numeru uczestnika.

 

Karta lojalnościowa uczestnika – fizyczna (papierowa) lub cyfrowa karta zawierająca Numer uczestnika. Cyfrowa karta uczestnika dostępna jest na urządzeniach mobilnych poprzez stronę uczestnika https://www.stenaline.pl/moja-strona/punkty, w aplikacji lub za pośrednictwem e-maila dla nowych uczestników „Witamy na pokładzie”. Przy każdej odprawie klient otrzyma również wydrukowaną tymczasową Kartę lojalnościową.  Karta lojalnościowa umożliwia zbieranie Punktów w ramach Programu (poprzez dokonywanie określonych zakupów, rezerwacji, lub korzystanie z ofert lojalnościowych). Punkty te podlegają wymianie zgodnie z punktem 10 („Wymiana punktów”). Karta lojalnościowa nie jest kartą płatniczą, debetową, kredytową ani żadnym innym środkiem płatniczym.

 

Punkty Stena MORE lub zamiennie punkty – punkty przyznawane Uczestnikom w ramach Programu, jak opisano w niniejszym Regulaminie.

 

Poziomy Programu Lojalnościowego – poziomy statusu uczestnictwa, które Uczestnik może osiągnąć w zależności od swojego zaangażowania w Program. Oferujemy trzy poziomy uczestnictwa: Blue, Gold i Platinum.

 

Rok uczestnictwa – każdy 12-miesięczny okres rozpoczynający się w dniu aktywacji Uczestnictwa zgodnie z punktem 5.2.

 

Oferta – każda zachęta otrzymywana przez Uczestnika (np. wczesny dostęp, rabaty, promocje), która nie jest dostępna dla osób niebędących Uczestnikami. Może obejmować oferty udostępniane przez naszych partnerów zewnętrznych, które możemy zmieniać według naszego uznania. Oferty stron trzecich będą podlegać odrębnym warunkom między Tobą a odpowiednią stroną trzecią, których szczegóły zostaną Ci przekazane w odpowiednim czasie.

 

Poważne zakłócenie – zachowanie, które znacząco zakłóca lub zmienia normalne doświadczenie podróży, istotnie wpływając na innych pasażerów.

 

II. Uczestnictwo

 

4. Warunki uczestnictwa

 

4.1 O Członkostwo w Programie mogą ubiegać się osoby, które ukończyły 18 lat.

 

4.2 Firmy, stowarzyszenia i inne osoby prawne nie kwalifikują się do Uczestnictwa w Programie.

 

5. Uczestnictwo

 

5.1 Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne. Można się o nie ubiegać na naszej stronie internetowej pod adresem https://www.stenaline.pl/signup. Kliknij „Zarejestruj się” i uzupełnij wymagane dane. W ramach rejestracji konieczne będzie wyrażenie zgody na niniejszy Regulamin.

 

5.2 Po pomyślnym rozpatrzeniu zgłoszenia wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem. E-mail będzie zawierał link, który należy kliknąć, aby zweryfikować swoje Uczestnictwo w Programie. Po weryfikacji aktywujemy Twoje Uczestnictwo i będziesz mogł od razu zacząć z niego korzystać. Następnie otrzymasz kolejny e-mail powitalny z Numerem Uczestnika do wykorzystania w przyszłości.

 

5.3 Jeśli nie zweryfikujesz swojego konta, nie możesz zostać Uczestnikiem, a Twoje Uczestnictwo nie zostanie zatwierdzone. Należy pamiętać, że Uczestnicy muszą również spełniać warunki uczestnictwa określone w punkcie 4.

 

5.4 Uczestnicy identyfikowani są na podstawie Numeru uczestnika.

 

5.5 Dostęp do Konta członkowskiego można uzyskać tutaj: https://www.stenaline.pl/moja-strona.

 

5.6 Jeśli informacje podane we wniosku ulegną zmianie lub zechcesz zaktualizować swoje dane kontaktowe lub zainteresowania, musisz powiadomić nas o tym, aktualizując swoje dane na osobistej stronie Konta uczestnika. Dotyczy to zmian imienia i nazwiska, adresu, adresu e-mail, numeru telefonu oraz wszelkich innych istotnych danych osobowych. Dane te można zaktualizować za pośrednictwem osobistej strony Uczestnika (https://login.stenaline.com/Account/Login) lub kontaktując się z Obsługą klienta Stena Line https://www.stenaline.pl/obsluga-klienta/skontaktuj-sie-z-nami.

 

III. Program

 

6. Dane i prywatność Uczestników

 

6.1 Wypełniając i przesyłając formularz zgłoszeniowy online, wyrażasz zgodę na przechowywanie, przetwarzania i wykorzystywania podanych informacji w celu prowadzenia Programu, świadczenia usług, przyznawania rabatów w  związku z uczestnictwem w Programieoraz w celach marketingowych, w tym do wysyłania wiadomości i ofert na podany przez Ciebie adres e-mail, numer telefonu komórkowego i/lub adres pocztowy. Uczestnicy mogą zrezygnować z marketingu bezpośredniego w dowolnym momencie. Jako administrator danych osobowych będziemy przetwarzać dane osobowe zgodnie z Politykę Prywatności programu lojalnościowego i ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), rozporządzeniem (UE) 2016/679 oraz mającymi zastosowanie przepisami prawa krajowego. Aby dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu danych, zapoznaj się z Politykę Prywatności programu lojalnościowego.

 

6.2 Zostając Uczestnikiem Programu, wyrażasz zgodę na rejestrowanie, aktualizowanie i przechowywanie przez nas Twoich danych,  takich jak imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adresu e-mail, oraz inne odpowiednie dane osobowe, zgromadzone Punkty Stena MORE i zarezerwowane podróże. Dane będą aktualizowane i przechowywane w celu dostarczania informacji o naszych produktach i usługach oraz wysyłania wiadomości e-mail, SMS lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej zawierających aktualizację salda, informacje o Programie, newslettery i inne oferty. Nie będziemy przekazywać Twoich danych osobowych podmiotom zewnętrznym, ale możemy wykorzystywać Twoje dane do celów marketingowych.

 

7. Poziomy w programie lojalnościowym

 

7.1 Zostając Uczestnikiem (patrz punkt 5.2, aby dowiedzieć się jak), początkowo dołączysz na Poziomie Blue. Pozostaniesz na tym poziomie, chyba że Twoje Uczestnictwo zostanie zakończone zgodnie z niniejszym Regulaminem lub przejdziesz na Poziom Gold lub Platinum.

 

Oferty i Benefity każdego poziomu mogą się corocznie zmieniać. Szczegółowe i aktualne informacje na temat Ofert i Benefitów dla każdego Poziomu znajdziesz na naszej stronie internetowej pod adresem https://www.stenaline.pl/stena-more.

 

7.2 Aby osiągnąć Poziom członkostwa Gold lub Platinum:

 

  • Uczestnik na poziomie Blue może awansować na poziom Gold, gdy zbierze 7501 lub więcej Punktów w dowolnym Roku uczestnictwa.
  • Uczestnik na poziomie Gold może awansować na poziom Platinum, gdy zbierze 30 000 lub więcej Punktów w dowolnym Roku uczestnictwa.
  • Gdy Uczestnik osiągnie liczbę punktów wymaganą na kolejnym Poziomie Programu lojalnościowego, zostanie automatycznie przeniesiony na wyższy poziom. Na Poziomie Gold lub Platinum pozostanie przez okres 12 miesięcy od daty spełnienia wymogu punktowego Poziomu Gold lub Platinum.

 

7.3. Aby pozostać na Poziomie Gold lub Platinum:

 

  • Poziom Gold: Uczestnik na poziomie Gold musi zdobyć 15 000 lub więcej Punktów w każdym kolejnym Roku uczestnictwa.
  • Poziom Platinum: Uczestnik na poziomie Platinum musi zdobyć 30 000 lub więcej Punktów w każdym kolejnym Roku uczestnictwa.
  • Jeśli Uczestnik zdobędzie mniej niż wymaganą liczbę Punktów, jego Uczestnictwo zostanie automatycznie obniżone do Poziomu Blue lub Gold na następny Rok uczestnictwa.
  • Proces określony w punkcie 7 będzie miał zastosowanie przez cały okres uczestnictwa w Programie, chyba że zostanie przez nas zmieniony zgodnie z punktem 14.

 

8. Oferty i Benefity dla Uczestników

 

8.1 Oferty i Benefity dla Uczestników mogą się różnić w zależności od Poziomu uczestnictwa, trasy podróży, statku lub kraju pochodzenia. Kraj pochodzenia określany jest na podstawie kraju podanego w formularzu zgłoszeniowym. Stena Line może w dowolnym momencie zmienić, zgodnie z Klauzulą 14.1, udostępniane Oferty i Benefity. Zmiany te nie będą miały wpływu na Oferty lub Benefity już zostały Tobie przyznane przed wprowadzeniem zmian.

 

8.2 Oferty dla Uczestników na pokładzie


Oferty i Benefity obowiązujące na pokładzie statku Stena Line są przeznaczone wyłącznie do użytku osobistego Uczestnika. Aby zrealizować Benefit, należy okazać Kartę uczestnika przy zakupie odpowiedniego produktu. Jeśli nie zgłosisz uprawnienia do Oferty lub Benefitu dotyczącego danego produktu w momencie zakupu, nie będzie możliwe skorzystanie z nich później. Nie masz prawa przekazywać lub przenosić na osoby trzecie jakichkolwiek Ofert, Benefitów lub praw w ramach Programu.

 

8.3 Korzyści z Uczestnictwa na Poziomie Gold i Platinum


Jeśli jesteś uczestnikiem na Poziomie Gold i Platinum, mogą Ci przysługiwać dodatkowe benefity, w zależności od dostępności, w momencie dokonywania rezerwacji. Benefity te będą określane przez nas i mogą się różnić w zależności od czasu, kraju lub trasy podróży. Wszelkie zmiany dodatkowych benefitów będą dokonywane zgodnie z punktem 14.3. Zmiany te nie będą miały wpływu na benefity już Tobie przyznane przed taką zmianą. Aby otrzymać te dodatkowe benefity, należy podać Numer uczestnika w momencie dokonywania rezerwacji. Główny posiadacz konta musi podróżować w tej ramach rezerwacji, aby skorzystać z Benefitów związanych z Poziomem Gold lub Platinum.

 

Oferty i Benefity zawarte w punkcie 8.3 mogą zmieniać się co roku. Szczegółowe informacje na temat tych tras znajdziesz na naszej stronie z często zadawanymi pytaniami pod adresem https://www.stenaline.pl/stena-more.

 

9. Zbieranie punktów

 

9.1 Ustalimy, które taryfy lub produkty na pokładzie uprawniają do zdobywania Punktów. Szczegółowe informacje na temat Punktów dostępnych za różne zakupy można znaleźć na naszej stronie pod adresem [insert link] Informacje te, w zależności od kraju i trasy,  mogą ulegać zmianie, zgodnie z punktem 14. W dowolnym momencie możemy zmienić liczbę Punktów przyznawanych za taryfy, karty podarunkowe lub ceny produktów na pokładzie (w tym tych zawierających element strony trzeciej). Może to prowadzić do nieprzyznania Punktów. Wszelkie takie zmiany nie będą miały wpływu na Punkty już zebrane przed zmianą.

 

9.2 Aby zbierać Punkty za podróż, należy podać Numer uczestnika w momencie dokonywania rezerwacji. W przeciwnym razie nie otrzymasz żadnych Punktów. Najłatwiejszym sposobem na podanie Numeru uczestnika jest zalogowanie się na swoje Konto uczestnika przed dokonaniem rezerwacji. Dokonując rezerwacji za pośrednictwem naszej Obsługi klienta, należy podać swój Numer uczestnika przed dokonaniem rezerwacji. Szczegółowe dane kontaktowe są dostępne tutaj: https://www.stenaline.pl/obsluga-klienta/skontaktuj-sie-z-nami.

 

9.3 Możesz zbierać Punkty za kwalifikujące się zakupy na pokładzie, skanując Kartę uczestnika przy kasie w punkcie zakupu. W przeciwnym razie nie otrzymasz żadnych Punktów.

 

9.4 Punkty zostaną przyznane po zakończeniu podróży i będą ważne od daty ich zebrania do 31 grudnia roku następnego po dacie podróży. Punkty będą automatycznie odjęte z Konta uczestnika 31 grudnia roku następnego po dacie podróży.

 

9.5 Uczestnicy mogą zbierać Punkty wyłącznie za rezerwacje, w ramach których osobiście odbyli podróż.

 

9.6 Nie można zbierać Punktów za rezerwacje opłacone Punktami lub punktami z innych programów lojalnościowych (np. punktami Tesco clubcard).

 

9.7 Uczestnicy nie mogą zbierać Punktów za produkty wykluczone, które są wymienione i opisane na naszej stronie internetowej: [insert link]. Informacje te mogą okresowo się zmieniać, dlatego zalecamy sprawdzenie naszej strony internetowej przed dokonaniem rezerwacji. Niektóre przykłady wykluczonych produktów obejmują:

 

a) duże rezerwacje

b) produkty na pokładzie takie jak papierosy i tytoń

c) produkty z już przyznanym rabatem

 

10. Wymiana Punktów

 

10.1 Wartość punktów to: 1 punkt = 1 pens lub 1 cent. Punkty zostaną przeliczone na jedną z tych wartości dla wszystkich innych walut. Aby sprawdzić wartość punktów, skorzystaj z kalkulatora punktów dostępnego po zalogowaniu tutaj https://www.stenaline.pl/moja-strona/punkty#myPointsCalculator.

 

10.2 Punkty można wykorzystać do pełnej lub częściowej zapłaty za odpowiednie kwalifikujące się podróze. Określimy, które taryfy i trasy kwalifikują się do wymiany Punktów. Taryfy i trasy mogą być zmieniane w dowolnym momencie zgodnie z punktem 14. Zmiany te nie będą miały wpływu na rezerwacje, które zostały już dokonane przy użyciu Punktów.

 

10.3 Punktów nie można wymieniać na zakupy na pokładzie, ceny dla uczestników, rezerwacje grupowe, produkty BusEmpty ani rezerwacje frachtowe.

 

10.4 Punkty można wymieniać wyłącznie na rezerwacje dokonane bezpośrednio na naszej strony internetowej https://www.stenaline.pl/ lub Obsługi klienta.

 

10.5 Punkty mogą być wykorzystywane wyłącznie przez danego Uczestnika i nie mogą być przenoszone. Strony trzecie (np. biura podróży lub dystrybutorzy) nie mogą zbierać Punktów na rzecz klienta.

 

10.6 Punktów nie można wymieniać na gotówkę.

 

IV. Twoje Prawa do zakończenia Uczestnictwa

 

11. Jak zakończyć Uczestnictwo

 

11.1 Uczestnictwo w Programie można zakończyć w dowolnym momencie poprzez Konto uczestnika lub kontaktując się telefonicznie z obsługą klienta.

 

11.2 W punkcie 13 poniżej znajdują się ważne informacje na temat tego, co dzieje się, gdy zakończysz w ten sposób Uczestnictwo.

 

12. Nasze prawa do zakończenia Uczestnictwa lub zakończenia Programu

 

12.1 Możemy zakończyć Twoje Uczestnictwo w Programie i zamknąć Twoje Konto bez wcześniejszego powiadomienia, jeśli:

 

a) znacząco lub istotnie naruszysz niniejszego Regulaminu;

b) dopuścisz się jednego z poniższych czynów:

 

  • spowodujesz Poważne zakłócenie na pokładzie jednego z naszych statków,
  • nie zastosujesz się do instrukcji bezpieczeństwa wydanych przez członków załogi statku,
  • nie zastosujesz się do Kodeksu Postępowania Stena Line, które znajdują się tutaj https://www.stenaline.pl/warunki-przewozu/kodeks-postepowania

 

12.2 W przypadku naruszenia niniejszego Regulaminu możemy odebrać dowolną Ofertę lub Benefity przyznane po takim naruszeniu. Będziesz odpowiedzialny za wszelkie straty poniesione przez nas w wyniku naruszenia niniejszego Regulaminu, w najszerszym zakresie dozwolonym przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

 

12.3 Możemy zakończyć, wycofać lub tymczasowo zawiesić Program w dowolnym momencie z ważnych przyczyn handlowych, prawnych lub operacyjnych. W takim przypadku postaramy się powiadomić Cię jak najwcześniej. Jeśli nie będzie to możliwe, powiadomimy Cię co najmniej trzy (3) miesiące wcześniej, aby umożliwić Ci wymianę wcześniej zgromadzonych Punktów.

 

12.4 W punkcie 13 poniżej znajdują się ważne informacje na temat tego, co dzieje się w przypadku zakończenia przez nas Twojego Uczestnictwa w ten sposób.

 

13 Co dzieje się w przypadku zakończenia Uczestnictwa

 

13.1 Jeśli zakończymy lub zawiesimy Program zgodnie z punktem 12.3, będziesz mieć co najmniej 3 miesiące od daty ogłoszenia na wymianę niewykorzystanych Punktów. Po tym czasie przepadną.

 

13.2 Z wyjątkiem sytuacji opisanej w punkcie 13.1, po zakończeniu Uczestnictwa zgodnie z punktem 11 lub 12 nie będziesz mieć możliwości:

 

  • wykorzystania zgromadzonych Punktów
  • zbierania nowych Punktów
  • korzystania z Karty uczestnika
  • dostępu do swojego Konta uczestnika.

 

14. Nasze prawo do zmiany Regulaminu lub Programu

 

14.1 Możemy wprowadzić zmiany w niniejszym Regulaminie lub w Programie w dowolnym momencie, w tym w metodach zbierania Punktów, sposobach ich wymiany oraz Ofertach i Benefitach dostępnych dla danego Poziomu uczestnictwa. Przysługuje nam prawo do corocznego przeglądu niniejszego Regulaminu. W przypadku wprowadzenia zmian postaramy się powiadomić Cię z jak największym wyprzedzeniem, ale nie później niż trzy (3) miesiące wcześniej. Oferty stron trzecich będą podlegać odrębnym warunkom, które mogą być okresowo zmieniane przez te strony trzecie. Nie mamy kontroli nad tymi zmianami.

 

14.2 Zmiany mogą być konieczne z różnych powodów, w tym na przykład:

 

  • jeśli zmiany będą konieczne, aby zapewnić zgodność z obowiązującymi nas przepisami prawa lub regulacjami,
  •  aby ulepszyć Program lub uczynić niniejszy Regulamin bardziej sprawiedliwym dla Ciebie,
  • aby chronić Ciebie lub nas przed oszustwami lub innymi szkodliwymi działaniami osób trzecich,
  • jeśli zmieni się sposób działania naszych systemów i mamy uzasadniony powód do wprowadzenia zmian, aby to odzwierciedlić,
  • aby dostosować wartość Punktów lub Poziomów w odpowiedzi na znaczące zmiany makroekonomiczne, takie jak inflacja przekraczająca 3% mierzona wskaźnikiem cen konsumpcyjnych (CPI), lub innymi istotnymi wskaźnikami ekonomicznymi.

 

14.3 Oto jak to działa:

 

  • w przypadku zmiany niniejszego Regulaminu lub Programu zawsze opublikujemy powiadomienie o zmianach na naszej stronie internetowej: https://www.stenaline.pl/warunki-przewozu
  • jeśli zmiana nie wpływa na Ciebie lub sposób działania Programu, lub jeśli zmiana wyraźnie poprawia Program, wówczas zmiana wejdzie w życie następnego dnia po jej opublikowaniu w Internecie, nie będziemy się z Tobą osobno kontaktować
  • we wszystkich innych przypadkach, oprócz powiadomienia na stronie internetowej, wyślemy Ci powiadomienie co najmniej trzy (3) miesiące przed wejściem zmiany w życie

 

14.4 jeśli zmiana Ci nie odpowiada, możesz zakończyć swoje uczestnictwo w Programie zgodnie z postanowieniami punktu 11.1. Jeśli nie zrobisz tego przed wejściem zmiany w życie, założymy, że wyrażasz na nią zgodę.

 

VI. Różne

 

15. Konflikt

 

15.1 Regulamin ten dotyczy wyłącznie Uczestnictwa w Programie. Warunki przewozu mają zastosowanie do każdej rezerwacji dokonanej przez Ciebie na podróż z nami. Jeśli jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu jest sprzeczne z Warunkami przewozu, wówczas Warunki przewozu będą miały pierwszeństwo i będą miały zastosowanie do umowy zawartej z nami.

 

16. Ograniczenie odpowiedzialności

 

16.1 Jesteśmy odpowiedzialni za przewidywalne straty i szkody spowodowane przez nas. Jeśli nie przestrzegamy niniejszego Regulaminu, ponosimy odpowiedzialność za przewidywalne straty lub szkody wynikające z naruszenia umowy lub braku należytej staranności. Strata lub szkoda jest przewidywalna, jeśli jest oczywiste, że do niej dojdzie, lub jeśli w momencie zawierania umowy obie strony wiedziały, że może do niej dojść.

 

16.2 Nie wyłączamy ani nie ograniczamy naszej odpowiedzialności wobec Ciebie, jeśli byłoby to niezgodne z prawem. Obejmuje to odpowiedzialność za śmierć lub obrażenia ciała spowodowane naszym zaniedbaniem lub zaniedbaniem naszych pracowników, agentów lub podwykonawców, za oszustwo lub świadome wprowadzenie w błąd oraz za naruszenie Twoich praw.

 

16.3 Nie ponosimy odpowiedzialności za straty biznesowe. Program jest udostępniany wyłącznie do użytku indywidualnego i prywatnego. Jeśli korzystasz z Programu w celach komercyjnych, biznesowych lub odsprzedaży, nie ponosimy odpowiedzialności za utratę zysków, zakłócenie lub utratę działalności lub utratę możliwości biznesowych.

 

16.4 Jeśli udostępnienie Programu zostanie opóźnione lub wpłynie na nie zdarzenie poza naszą kontrolą, podejmiemy uzasadnione kroki w celu zminimalizowania skutków opóźnienia. W takim przypadku nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane tym zdarzeniem.

 

17. Jakie prawa i sądy są właściwe dla niniejszego Regulaminu?

 

17.1 Regulamin ten podlega prawu szwedzkiemu. Dla uniknięcia wątpliwości, żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza Twoich praw jako konsumenta wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów o ochronie konsumentów obowiązujących w kraju, w którym mieszkasz. Jeśli jesteś stałym rezydentem Wielkiej Brytanii lub Irlandii, zastosowanie mają przepisy brytyjskie lub irlandzkie; w przeciwnym razie zastosowanie mają przepisy szwedzkie.

 

17.2 Postępowanie sądowe dotyczące niniejszego Regulaminu i Programu możesz wszcząć przeciwko nam w sądach szwedzkich lub w sądach kraju, w którym mieszkasz. Podobnie, sprawę przeciwko Tobie możemy wszcząć przed sądami szwedzkimi lub sądami kraju, w którym mieszkasz.

 

W celu uniknięcia wątpliwości, niniejszy regulamin nie ogranicza Twoich praw konsumenta wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów o ochronie konsumentów obowiązujących w kraju Twojego zamieszkania.