Logo klubu członkowskiego Stena Line o nazwie „Extra”.
Członkostwo Stena Line Extra

Zarejestruj się, aby zdobywać punkty

Zaloguj się lub zarejestruj w Stena Line Extra, aby otrzymywać spersonalizowane oferty i przy każdym zakupie zdobywać punkty.

Nagrody dla naszych najczęściej podróżujących klientów

Aby podziękować naszym najczęściej podróżującym klientom za wybór Stena Line, stworzyliśmy specjalny poziom członkostwa w naszym programie lojalnościowym — Extra Gold. Członkowie Extra Gold nie tylko otrzymują podwójną liczbę punktów, ale także mają dostęp do ekskluzywnych korzyści przedstawionych na tej stronie.

 

Dołączenie do programu Extra Gold jest proste — po zdobyciu wystarczającej liczby punktów w okresie 12 miesięcy automatycznie awansujesz z poziomu Blue do Gold.

 

Jeśli nie jesteś uczestnikiem programu Extra, możesz zarejestrować się tutaj.

Podwójna liczba punktów

Zdobywaj podwójną liczbę punktów za rezerwacje i zakupy na pokładzie — to 10 punktów za każdego wydanego Funta lub Euro. Wykorzystaj je, aby zapłacić za przyszłe podróże i zarezerwowane wcześniej dodatki, takie jak kabiny i posiłki.

 

Bez opłat za usługę

Czy Twoje plany mogą ulec zmianie? Klienci Gold mogą bezkosztowo korzystać z obsługi rezerwacji i dokonywania w niej zmian za pośrednictwem naszego Centrum Obsługi Klientów i portów. Po prostu pokrywasz różnicę w cenie biletu (jeśli dotyczy) oraz opłatę za zmianę godziny, daty, kierunku rejsu lub linii promowej w rezerwacji odpowiednią dla wybranego rodzaju taryfy.