Dołącz do Stena MORE i zdobywaj punkty za wszystkie kwalifikujące się zakupy w Stena Line!
Czy rezerwujesz bilet na rodzinny wypad, kupujesz pamiątki dla bliskich, czy pałaszujesz coś pysznego w naszej pokładowej restauracji, pamiętaj, aby przy zakupie zbierać punkty Stena MORE.
Im więcej punktów, tym więcej przywilejów.
Poziomy uczestnictwa | Punkty za zakup |
---|---|
Blue | 5 punktów za każdy wydany 1 GBP/1 EUR |
Gold | 10 punktów za każdy wydany 1 GBP/1 EUR |
Platinum | 10 punktów za każdy wydany 1 GBP/1 EUR |
Zaloguj się do swojego profilu MORE za pomocą tego linku, gdzie nowo zdobyte punkty pojawią się w ciągu 24 godzin od zakupu.
Punkty można gromadzić wyłącznie w punkcie zakupu.
Punkty można zdobywać przez Internet, logując się do Stena MORE przed dokonaniem rezerwacji, a także na pokładzie, okazując cyfrową kartę uczestnika programu Stena MORE lub wydrukowaną kartę otrzymaną w punkcie Guest Service. Pamiętaj, że punkty można zdobywać tylko za podróże odbywane osobiście. Punktów, których nie zdobędziesz w momencie rezerwacji lub zakupów w Stena Line, nie można dodać w późniejszym terminie.