components.loyaltymenucard.bg-image-alt-text
components.loyaltymenucard.logo-alt-text
components.loyaltymenucard.content-text-mobile-scroll

Zarejestruj się i zbieraj punkty

Zabierz Stena More w następną podróż i już dziś zacznij korzystać z uczestnictwa i przywilejów na pokładzie!

Zdobywanie punktów

Dołącz do Stena MORE i zdobywaj punkty za wszystkie kwalifikujące się zakupy w Stena Line!

 

Czy rezerwujesz bilet na rodzinny wypad, kupujesz pamiątki dla bliskich, czy pałaszujesz coś pysznego w naszej pokładowej restauracji, pamiętaj, aby przy zakupie zbierać punkty Stena MORE.

 

Im więcej punktów, tym więcej przywilejów.

Kilka popularnych pytań

Ile punktów otrzymam za każdy zakup spełniający kryteria?

 

Poziomy uczestnictwaPunkty za zakup
Blue5 punktów za każdy wydany 1 GBP/1 EUR
Gold10 punktów za każdy wydany 1 GBP/1 EUR
Platinum10 punktów za każdy wydany 1 GBP/1 EUR

Jak sprawdzić saldo punktów?

Zaloguj się do swojego profilu MORE za pomocą tego linku, gdzie nowo zdobyte punkty pojawią się w ciągu 24 godzin od zakupu. 

Co się stanie, jeśli zapomnę okazać kartę uczestnika programu MORE?

Punkty można gromadzić wyłącznie w punkcie zakupu.

 

Punkty można zdobywać przez Internet, logując się do Stena MORE przed dokonaniem rezerwacji, a także na pokładzie, okazując cyfrową kartę uczestnika programu Stena MORE lub wydrukowaną kartę otrzymaną w punkcie Guest Service. Pamiętaj, że punkty można zdobywać tylko za podróże odbywane osobiście. Punktów, których nie zdobędziesz w momencie rezerwacji lub zakupów w Stena Line, nie można dodać w późniejszym terminie.