Rezerwacja biletów

Wielkie Małe Rzeczy

Jeżeli komuś na czymś zależy, żaden szczegół tej sprawy nie jest za mały lub nieistotny. Tak naprawdę jest zupełnie odwrotnie – dbałość o szczegóły to wyraz prawdziwej troski. Właśnie to mamy na myśli w Stena Line, kiedy mówimy o Wielkich Małych Rzeczach: to nieproporcjonalna dbałość o małe, pozornie nieistotne detale we wszystkim, co robimy, w drodze z portu do portu.


Personel dbający o Wielkie Małe Rzeczy

Dobra obsługa ma wiele postaci. Przyjemny uśmiech, ciepły koc, a nawet uścisk i kilka słów podtrzymujących na duchu, kiedy ich najbardziej potrzebujesz. Jeśli podróżowałeś z nami prawdopodobnie zauważyłeś, że nasza fantastyczna załoga zawsze robi wszystko, aby Twoja podróż była tak przyjemna, jak to tylko możliwe. Tutaj możesz poznać niektórych z naszych pracowników i „wielkie małe rzeczy”, z których składa się ich codzienna praca.

Laura-big-little-things
"Czasem nawet jakaś drobnostka, którą dla kogoś załatwisz, może mieć naprawdę duże znaczenie."



- Laura, kierownik zespołu obsługi klientów frachtowych

"Lubię myśleć, że kiedy jesz dania przygotowane przeze mnie, czujesz i wiesz, że przygotował je ktoś, kto naprawdę bardzo się troszczy i stara."


- Gary, szef kuchni.

"Naprawdę chodzi o to, by być sobą"


"Zawsze pamiętam o powiedzeniu: "zrób to dobrze lub zrób to dwa razy ". Jeśli nie zrobisz tego dobrze za pierwszym razem, musisz wrócić i zrobić to raz jeszcze. "



- Norris, manager ds. obsługi klienta na pokładzie.

Wielkie Małe Rzeczy