Rezerwacja biletów

Odprawa biletowa i przekraczanie granicy


Informacje dla pasażerów niepełnosprawnych lub osób o ograniczonej sprawności ruchowej

W Stena Line dążymy do tego, aby nasze promy, terminale oraz nabrzeża były dostępne dla wszystkich. Pasażerowie z niektórymi rodzajami niepełnosprawności mogą mimo to natrafić na ograniczenia podczas podróży.

Osoby niepełnosprawne prosimy o zgłoszenie się do odprawy samochodowej na czas, aby załoga mogła zapewnić Państwu komfortowe miejsce na pokładzie samochodowym. Pasażerów poruszających się na wózkach inwalidzkich zachęcamy do wejścia na pokład promu przez terminal.

Chętnie pomagamy osobom niepełnosprawnym i dbamy o to, aby Państwa podróż przebiegła komfortowo i sprawnie. W celu uzyskania dodatkowych informacji na pokładach promów, prosimy o kontakt z recepcją.

Aby uzyskać dodatkowe informacje przed podróżą lub zarezerwować kabinę dla osób niepełnosprawnych prosimy o kontakt ze Stena Line pod numerem: +48 58 6609200.

Niestety, statek Stena Baltica nie jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych tak ruchowo jak i funkcjonalnie (osoby niedowidzące, niedosłyszące itp). Zapraszamy na nasze pozostałe statki – Stena Spirit i Stena Vision.


Tutaj znajdziecie Państwo dodatkowe informacje, które usprawnią planowanie podróży:

> Psy towarzyszące są zawsze mile widziane na pokładach naszych promów;

Parking samochodowy znajduje się przed budynkiem terminalu w Karlskronie i w Gdyni. Dwa miejsca są zarezerwowane dla osób posiadających uprawnienia do parkowania na miejscach dla osób niepełnosprawnych;

Na naszych terminalach w Karlskronie i Gdyni znajdziecie Państwo windy, które umożliwią wejście na prom. Na terminalach znajdują się również toalety dla pasażerów niepełnosprawnych;

Na promach Stena Line znajdują się kabiny dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W celu dokonania rezerwacji prosimy o kontakt z numerem: +48 58 6609200.