Rezerwacja biletów

Na promie


Jakie są koszty połączeń telefonicznych i WIFI na pokładzie?

Brak „roamingu unijnego” na statku
Od czerwca 2017 na obszarze Unii Europejskiej zniesiono opłaty roamingowe. Jednakże ta opcja („roaming unijny”) nie jest dostępna na statkach Stena Line, ponieważ podróż odbywa się przez wody międzynarodowe. O koszcie roamingu decyduje Twój operator komórkowy i od niego należy się dowiadywać o ceny połączeń (np. na www lub poprzez SMS). Aby uniknąć wysokich kosztów pobierania danych, sugerujemy wyłączenie roamingu danych w urządzeniach mobilnych lub przełączenie tych urządzeń w tryb samolotowy zaraz po wyjściu z portu. W zamian proponujemy skorzystanie z bezpłatnego WiFi „Internet@sea”. Oferujemy bezpłatne Wi-Fi w miejscach publicznych na wszystkich naszych promach. Połącz się, dołączając do sieci Internet@sea! Zwróć uwagę, że sygnał nie jest dostępny w kabinach i różni się siłą w różnych obszarach statku.