Czy na pokładzie dostępna jest szybka sieć Wi-Fi?

Mamy przyjemność oferować zarówno bezpłatne, jak i płatne usługi Wi-Fi na pokładzie.

 

Należy jednak pamiętać, że pokładowa sieć Wi-Fi nigdy nie będzie tak szybka jak sieć szerokopasmowa, z której korzysta się w domu lub w innych miejscach na lądzie. Wynika to głównie z rodzaju technologii. Mówiąc w uproszczeniu: wszystkie nasze statki mają swobodnie poruszające się anteny satelitarne, które przesyłają sygnał ze statku do satelity znajdującego się 55 000 km nad Ziemią, który następnie wysyła sygnał z powrotem na Ziemię. Prędkość połączenia będzie się zmieniać również ze względu na dostępne pasmo obsługiwane przez satelitę, które jest wykorzystywane jednocześnie przez wszystkich użytkowników i wszystkie statki. Aby poprawić jakość usług i efektywnie wykorzystać dostępną szerokość pasma, uniemożliwiliśmy dostęp do mediów streamingowych, takich jak Netflix, YouTube, gry online, Skype itp. Darmowa sieć Wi-Fi jest dostępna w głównych przestrzeniach pasażerskich na naszych promach i może nie być dostępna w kabinach. 

 

WAŻNE! Pamiętaj, aby wyłączyć roaming danych po wejściu na pokład, ponieważ opłata za roaming na morzu jest wysoka – opłaty te nie są ustalane przez Stena Line. 

Contact frequently asked question icon

Powiązane pytania