Czy na pokładzie dostępne jest wifi i czy mogę z niego korzystać do streamingu muzyki i filmów?

Zacznijmy od najważniejszego! Pamiętaj, aby wyłączyć roaming danych po wejściu na pokład, ponieważ opłaty roamingowe na morzu (nie są one ustalane przez Stena Line) są wysokie.

 

Na pokładzie możesz wykupić dostęp do szybkiego wifi Premium, które pozwoli Ci na streaming filmów lub materiałów wideo, granie w gry oraz prowadzenie rozmów wideo w celach służbowych lub prywatnych.

 

Cena dotyczy usługi dla jednego urządzenia i zapewnia dostęp do Internetu przez cały czas trwania rejsu, więc jest to bardzo opłacalne rozwiązanie. Aby połączyć się z Internetem, należy zalogować się na swoim urządzeniu lub zwrócić się o pomoc do działu obsługi klienta.

 

Poniżej podajemy cennik tras: 

 

  • Frederikshavn i Göteborg: 39 SEK
  • Grenaa i Halmstad: 39 SEK

 

  • Trelleborg i Rostock: 49 SEK
  • Kiel i Göteborg: 49 SEK
  • Karlskrona i Gdynia: 49 SEK

 

  • Ventspils i Nynäshamn: 4,90 €
  • Travemünde i Liepāja: 4,90 €

 

  • Harwich i Hook of Holland: 4,00 €

 

  • Rosslare i Fishguard: 2,00 £
  • Belfast i Cairnryan: 2,00 £
  • Belfast i Liverpool: 2,00 £
  • Dublin i Holyhead: 2,00 £

 

Wifi dla uczestników programu Stena MORE

Nasz bezpłatny klub lojalnościowy Stena MORE oferuje wiele korzyści dla jego uczestników. Osiągnij status uczestnika Gold lub Platinum, a otrzymasz bezpłatny dostęp do Premium wifi dla jednego urządzenia. Zapoznaj się z poniższą stroną przewodnika, aby już dziś zostać dołączyć do programu i dowiedzieć się, jak sprawić, by Twoja następna podróż była jeszcze przyjemniejsza.

 

https://www.stenaline.pl/stena-more

 

Czy na pokładzie jest dostępna usługa darmowego wifi?

Oprócz naszej usługi Premium możesz wybrać bezpłatny dostęp do wifi, który zapewnia podstawowe funkcje, takie jak dostęp do poczty elektronicznej, przeglądanie stron internetowych i wysyłanie wiadomości.

 

Usługa Premium wifi jest zalecana, jeśli potrzebujesz stałego, stabilnego połączenia internetowego.