Nasz system rezerwacji online, centra obsługi klientów i terminale akceptują następujące karty debetowe lub kredytowe:
Uczestnicy programu Stena MORE zalogowani do swojego profilu podczas rezerwacji na etapie płatności zobaczą saldo swoich punktów Stena MORE jako wartość pieniężną, którą można wykorzystać do częściowej lub pełnej płatności.
Program lojalnościowy Stena MORE
Karty podarunkowe Sembo można wykorzystać w kroku płatności, gdzie należy wpisać unikalny kod vouchera w przeznaczonym do tego panelu. Możesz wybrać inną metodę płatności, aby opłacić pozostałą część rezerwacji.
W większości naszych Centrów podróży akceptowana jest gotówka (w lokalnej walucie), jednak taniej jest zarezerwować bilet przez Internet niż przez telefon lub osobiście.
Płać przez Klarna – wybierz podróż teraz i zapłać później, w ratach lub natychmiast, dzięki Klarna Payments. To proste, bezpieczne i dające Ci kontrolę nad preferencjami dotyczącymi płatności.
MobilePay można używać do płatności za pomocą telefonu.
Do płatności za niektóre trasy można wykorzystać Kod Partnera Tesco Clubcard.
Możesz płacić również za pomocą PayPal – systemu płatności online, który umożliwia Ci wygodne wysyłanie i odbieranie pieniędzy na całym świecie.
Możesz płacić również za pomocą PayPal – systemu płatności online, który umożliwia Ci wygodne wysyłanie i odbieranie pieniędzy na całym świecie.
Oferujemy przelewy bankowe online poprzez Przelewy24.
Oferujemy przelewy bankowe online poprzez Trustly.
Oferujemy przelewy bankowe online poprzez iDEAL.
Płać przez Klarna – wybierz podróż teraz i zapłać później, w ratach lub natychmiast, dzięki Klarna Payments. To proste, bezpieczne i dające Ci kontrolę nad preferencjami dotyczącymi płatności.