Uwaga

Sprawdź najnowsze informacje o wymaganiach dotyczących Twojej podróży

Jakich metod płatności mogę użyć?

Najlepszą cenę otrzymasz zawsze przy rezerwacji podróży bezpośrednio na naszej stronie internetowej. W naszych Centrach podróży akceptowana jest gotówka, jednak taniej jest zarezerwować bilet przez Internet niż przez telefon lub osobiście.

 

Uwaga: jeśli dokonujesz rezerwacji w Stanach Zjednoczonych lub Australii, skorzystaj z naszej strony rezerwacji międzynarodowych.

 

Karty debetowe i kredytowe

Nasz system rezerwacji online oraz centra obsługi klientów akceptują następujące karty debetowe lub kredytowe::

Visa, Mastercard, Visa Debit, Mastercard Debit, UK Maestro (tylko Wielka Brytania), Eurocard (tylko Skandynawia). 

 

Faktury i raty – Szwecja

Na naszej szwedzkiej stronie we współpracy z Captum Group AB oferujemy także możliwość płatności na podstawie faktury oraz rozłożenia kwoty na raty. Aby móc płacić na podstawie faktury lub rozłożyć płatność na raty, trzeba mieć ukończone 18 lat, być zameldowanym w Szwecji oraz otrzymać pozytywny wynik kontroli kredytowej, która jest przeprowadzana w momencie zakupu. 

 

Faktury: przy płatności na podstawie faktury doliczana jest opłata za fakturę, która obecnie wynosi 39 SEK. Faktura wysyłana jest e-mailem na adres podany przy rezerwacji. Faktura jest wysyłana natychmiast po dokonaniu zakupu, a termin płatności wynosi 14 dni. Obowiązują warunki umowy. 

 

Raty: raty stałe obowiązują tylko dla bieżącego zakupu i wymagają dokonywania płatności zgodnie z wybranym planem. Jeśli zdecydujesz się zapłacić mniejszą kwotę lub ominąć płatność, spowoduje to przejście na plan rat elastycznych. Faktura za raty jest wysyłana e-mailem około piątego dnia miesiąca i obejmuje wszystkie zakupy dokonane w danym miesiącu. Jeśli przy zakupie wybierzesz tę opcję, zostanie doliczona miesięczna opłata administracyjna, która obecnie wynosi 29 SEK, oraz opłata aktywacyjna zgodnie z wybranym planem płatności częściowych. Obowiązują warunki umowy. 

 

Faktury i raty – Dania

Wspólnie z Captum Group AB, firmą należącą do Stena AB, oferujemy opcje płatności za pomocą faktur i rat. Aby zawrzeć umowę z Captum, należy mieć ukończone 25 lat oraz przypisany duński numer identyfikacyjny i adres rejestru ludności.

 

Faktura – gdy chcesz zapłacić w późniejszym terminie

W przypadku płatności za pomocą faktury, Captum przeprowadza kontrolę kredytową i mogą zostać uzyskane informacje dotyczące kredytu. Po dokonaniu zakupu faktura jest wysyłana na adres e-mail podany przy rezerwacji. Termin płatności faktury wynosi 14 dni.

Regulamin fakturowania

 

Chcesz rozłożyć koszty na kilka miesięcy? Możesz to zrobić na dwa sposoby.

Stałe płatności miesięczne

Stałe raty miesięczne pozwalają rozłożyć płatność na określoną liczbę miesięcy zamiast spłacania całej kwoty za jednym razem. Płatność można rozłożyć na 6 lub 12 miesięcy. Możesz też bez problemu zapłacić kwotę niższą niż wybrana. Spowoduje to przejście na elastyczne miesięczne raty.

 

Elastyczne płatności miesięczne

W przypadku elastycznych miesięcznych rat każdego miesiąca decydujesz, jaką kwotę zapłacisz (nie może ona być jednak niższa od kwoty wyszczególnionej na fakturze). Twoje zakupy są przedstawiane na fakturze, którą należy spłacić przed upływem miesiąca i która jest przesyłana drogą e-mailową na początku każdego miesiąca.

 

Regulamin dokonywania płatności w formie stałych i elastycznych rat

Standardowy europejski arkusz informacyjny dotyczący kredytu konsumenckiego (SECCI)

 

W przypadku wyboru płatności za pomocą faktury i rat dokonujemy oceny zdolności klienta do ich spłaty. Jednak odpowiedzialność za dokonywanie płatności spoczywa na osobie, która ubiegała się o kredyt i go otrzymała.

W przypadku opóźnienia w płatności zostanie naliczona opłata w wysokości 100 kr.

W każdym momencie można spłacić całkowitą kwotę, co nie wiąże się z naliczeniem żadnych dodatkowych opłat.

Pytania i sugestie można kierować do zespołu Obsługi Klienta Captum na adres kundeservice@captumgroup.dk lub numer telefonu +45 96 20 02 10. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 18:00.

 

Punkty Extra

Jeśli uczestniczysz w programie Extra i masz punkty na koncie, którymi można uregulować płatność, zobaczysz wartość swoich punktów w kroku płatności. Możesz wówczas zdecydować się na odliczenie ich wartości i opłacić pozostałą kwotę za pomocą innej opcji płatności. 

 

Vouchery elektroniczne

E-vouchery można wykorzystać w kroku płatności, gdzie należy wpisać unikalny kod vouchera w przeznaczonym do tego panelu. Jeśli wartość vouchera jest niewystarczająca do zapłacenia całej kwoty, resztę możesz opłacić inną metodą, aby dokończyć rezerwację. 

Contact frequently asked question icon

Powiązane pytania