Najlepszą cenę otrzymasz zawsze przy rezerwacji podróży bezpośrednio na naszej stronie internetowej. W naszych Centrach podróży akceptowana jest gotówka, jednak taniej jest zarezerwować bilet przez Internet niż przez telefon lub osobiście.
Uwaga: jeśli dokonujesz rezerwacji w Stanach Zjednoczonych lub Australii, skorzystaj z naszej strony rezerwacji międzynarodowych.
Karty debetowe i kredytowe
Nasz system rezerwacji online oraz centra obsługi klientów akceptują następujące karty debetowe lub kredytowe:
Visa, Mastercard, Visa Debit, Mastercard Debit, UK Maestro (tylko Wielka Brytania), Eurocard (tylko Skandynawia).
Faktury i raty – Szwecja
Na naszej szwedzkiej stronie we współpracy z Captum Group AB, która jest częścią Stena AB, oferujemy także możliwość płatności na podstawie faktury oraz rozłożenia kwoty na raty. Aby móc płacić na podstawie faktury lub rozłożyć płatność na raty, trzeba mieć ukończone 18 lat, być zarejestrowanym w Szwecji oraz otrzymać pozytywny wynik kontroli kredytowej, która jest przeprowadzana w momencie zakupu.
Faktura – gdy chcesz zapłacić w późniejszym terminie
Po dokonaniu zakupu faktura jest wysyłana na adres e-mail podany przy rezerwacji. Obowiązuje opłata za fakturę, a termin płatności faktury wynosi 14 dni.
Regulamin dokonywania płatności za pomocą faktury
Chcesz rozłożyć koszty na kilka miesięcy? Możesz to zrobić na dwa sposoby.
Stałe płatności miesięczne
Stałe raty miesięczne pozwalają rozłożyć płatność na określoną liczbę miesięcy zamiast spłacania całej kwoty za jednym razem. Płatność można rozłożyć na 3, 6 lub 12 miesięcy. Możesz też bez problemu zapłacić kwotę niższą niż wybrana. Spowoduje to przejście na elastyczne miesięczne raty.
Elastyczne płatności miesięczne
W przypadku elastycznych miesięcznych rat każdego miesiąca decydujesz, jaką kwotę zapłacisz (nie może ona być jednak niższa od kwoty wyszczególnionej na fakturze). Twoje zakupy są przedstawiane na fakturze, którą należy spłacić przed upływem miesiąca i która jest przesyłana drogą e-mailową na początku każdego miesiąca.
Warunki stałych i elastycznych płatności miesięcznych
Standardowy europejski arkusz informacyjny dotyczący kredytu konsumenckiego (SECCI)
W przypadku wyboru płatności za pomocą faktury i rat dokonujemy oceny zdolności klienta do ich spłaty. Jednak odpowiedzialność za dokonywanie płatności spoczywa na osobie, która ubiegała się o kredyt i go otrzymała.
Po otrzymaniu przypomnienia o płatności zostanie naliczona opłata za przypomnienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W każdym momencie można spłacić całkowitą kwotę, co nie wiąże się z naliczeniem żadnych dodatkowych opłat.
Dowiedz się więcej o tym, jak firma Captum przetwarza Twoje dane osobowe
Pytania i sugestie można kierować do zespołu Obsługi Klienta Captum na adres kundservice@captumgroup.se lub numer telefonu +46 31 704 06 06. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–18:00.
Faktury i raty – Dania
Wspólnie z Captum Group AB, firmą należącą do Stena AB, oferujemy opcje płatności za pomocą faktur i rat. Aby zawrzeć umowę z Captum, należy mieć ukończone 25 lat oraz przypisany duński numer identyfikacyjny i adres zameldowania.
Faktura – gdy chcesz zapłacić w późniejszym terminie
W przypadku płatności za pomocą faktury, Captum przeprowadza kontrolę kredytową i mogą zostać uzyskane informacje dotyczące kredytu. Po dokonaniu zakupu faktura jest wysyłana na adres e-mail podany przy rezerwacji. Obowiązuje opłata za fakturę, a termin płatności faktury wynosi 14 dni.
Chcesz rozłożyć koszty na kilka miesięcy? Możesz to zrobić na dwa sposoby.
Stałe płatności miesięczne
Stałe raty miesięczne pozwalają rozłożyć płatność na określoną liczbę miesięcy zamiast spłacania całej kwoty za jednym razem. Płatność można rozłożyć na 6 lub 12 miesięcy. Możesz też bez problemu zapłacić kwotę niższą niż wybrana. Spowoduje to przejście na elastyczne miesięczne raty.
Elastyczne płatności miesięczne
W przypadku elastycznych miesięcznych rat każdego miesiąca decydujesz, jaką kwotę zapłacisz (nie może ona być jednak niższa od kwoty wyszczególnionej na fakturze). Twoje zakupy są przedstawiane na fakturze, którą należy spłacić przed upływem miesiąca i która jest przesyłana drogą e-mailową na początku każdego miesiąca.
Regulamin stałych i elastycznych warunków płatności
Standardowy europejski arkusz informacyjny dotyczący kredytu konsumenckiego (SECCI)
W przypadku wyboru płatności za pomocą faktury i rat dokonujemy oceny zdolności klienta do ich spłaty. Jednak odpowiedzialność za dokonywanie płatności spoczywa na osobie, która ubiegała się o kredyt i go otrzymała.
Po otrzymaniu przypomnienia o płatności zostanie naliczona opłata za przypomnienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W każdym momencie można spłacić całkowitą kwotę, co nie wiąże się z naliczeniem żadnych dodatkowych opłat.
Dowiedz się więcej o tym, jak firma Captum przetwarza Twoje dane osobowe
Pytania i sugestie można kierować do zespołu Obsługi Klienta Captum na adres kundeservice@captumgroup.dk lub numer telefonu +45 96 20 02 10. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–18:00.
Faktury i raty – Norwegia
Wspólnie z Captum Group AB, firmą należącą do Stena AB, oferujemy opcje płatności za pomocą faktur i rat. Aby zawrzeć umowę z Captum, należy mieć ukończone 18 lat oraz przypisany norweski numer identyfikacyjny i adres zameldowania.
Faktura – gdy chcesz zapłacić w późniejszym terminie
Po dokonaniu zakupu faktura jest wysyłana na adres e-mail podany przy rezerwacji. Obowiązuje opłata za fakturę, a termin płatności faktury wynosi 14 dni.
Chcesz rozłożyć koszty na kilka miesięcy? Możesz to zrobić na dwa sposoby.
Stałe płatności miesięczne
Stałe raty miesięczne pozwalają rozłożyć płatność na określoną liczbę miesięcy zamiast spłacania całej kwoty za jednym razem. Płatność można rozłożyć na 3, 6 lub 12 miesięcy. Możesz też bez problemu zapłacić kwotę niższą niż wybrana. Spowoduje to przejście na elastyczne miesięczne raty.
Elastyczne płatności miesięczne
W przypadku elastycznych miesięcznych rat każdego miesiąca decydujesz, jaką kwotę zapłacisz (nie może ona być jednak niższa od kwoty wyszczególnionej na fakturze). Twoje zakupy są przedstawiane na fakturze, którą należy spłacić przed upływem miesiąca i która jest przesyłana drogą e-mailową na początku każdego miesiąca.
Regulamin stałych i elastycznych warunków płatności
Standardowy europejski arkusz informacyjny dotyczący kredytu konsumenckiego (SECCI)
W przypadku wyboru płatności za pomocą faktury i rat dokonujemy oceny zdolności klienta do ich spłaty. Jednak odpowiedzialność za dokonywanie płatności spoczywa na osobie, która ubiegała się o kredyt i go otrzymała.
Po otrzymaniu przypomnienia o płatności zostanie naliczona opłata za przypomnienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W każdym momencie można spłacić całkowitą kwotę, co nie wiąże się z naliczeniem żadnych dodatkowych opłat.
Dowiedz się więcej o tym, jak firma Captum przetwarza Twoje dane osobowe
Pytania i sugestie można kierować do zespołu Obsługi Klienta Captum na adres kundeservice@captumgroup.no lub numer telefonu +47 23 12 51 00. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–18:00.
Przelew bankowy – Łotwa i Litwa
Na naszych łotewskich i litewskich stronach internetowych można zapłacić za rezerwację przelewem bankowym.
Wystarczy wybrać tę opcję na etapie płatności, a faktura zostanie wysłana pocztą elektroniczną w ciągu jednego dnia roboczego. Pełna płatność musi zostać dokonana przelewem bankowym w terminie określonym na fakturze.
Uwaga:
Punkty Extra
Jeśli uczestniczysz w programie Extra i masz punkty na koncie, którymi można uregulować płatność, zobaczysz wartość swoich punktów w kroku płatności. Możesz wówczas zdecydować się na odliczenie ich wartości i opłacić pozostałą kwotę za pomocą innej opcji płatności.
Vouchery elektroniczne
E-vouchery można wykorzystać w kroku płatności, gdzie należy wpisać unikalny kod vouchera w przeznaczonym do tego panelu. Jeśli wartość vouchera jest niewystarczająca do zapłacenia całej kwoty, resztę możesz opłacić inną metodą, aby dokończyć rezerwację.