Karta podarunkowa

Karta podarunkowa Stena Line do doskonały sposób na prezent. Nie tylko pod choinkę czy urodziny, ale na każdą okazję i.. bez okazji! Podaruj swoim najbliższym radość podróży i odrobinę wolności wyboru. Sami zdecydują, jak ją wykorzystać. Nasza karta jest przepustką dla świata podróży, smaków i zabawy!

To proste!

  • Podaj wartość karty;
  • Dodaj wiadomość, która ma się na niej pojawić;
  • Zakupu dokonujesz online, więc kartę możesz wydrukować lub przesłać dalej wybranej osobie;
  • Obdarowany /-a może opłacić kartą podarunkową dowolną rezerwację, w całości lub częściowo.

 

Jak korzystać?

  • Karty podarunkowej Stena Line możesz użyć do opłacenia rezerwacji naszych rejsów - zarówno gdy podróżujesz autem jak i pieszo. 
  • Karta jest ważna tylko w państwie, na terenie którego została zakupiona.
  • Można ją wykorzystać przez internet oraz robiąc rezerwację przez Call Center. Karty nie można wykorzystać na pokładach promów Stena Line.

Karta podarunkowa to trafiony prezent, na każdą okazję! U nas możesz bez kłopotów kupić ją za dowolną kwotę. Podaj wartość i wybierz temat, który ma być na karcie. Możesz również dodać osobistą wiadomość, która będzie do niej dołączona.

 

Po zakończeniu płatności otrzymasz plik pdf z kartą oraz kodem bezpieczeństwa. Kartę upominkową można wykorzystać do opłacenia produktów rezerwowanych przez Internet oraz telefonicznie; do opłacenia części lub całości kwoty. Karta podarunkowa jest ważna przez 3 lata i nie można jej wymienić na gotówkę ani wykorzystać na pokładach promów Stena Line.

 

Wystawcą kart jest Stena Line Travel Group AB z siedzibą w Helsingborgu, Box 1324, S-252 78, Szwecja.

 

  • Karta podarunkowa jest ważna przez 3 lata i nie można go wydłużyć. Po tym okresie jej niewykorzystana wartość przepadnie;
  • Kartę można wykorzystać do opłacenia całości lub częsci rezerwacji dokonanej w Stena Line. Jeśli wartość świadczenia jest wyższa od salda na karcie podarunkowej, różnica musi być opłacona w dniu rezerwacji;
  • Wartość karty nie podlega przewalutowaniu;
  • Do opłacenia jednej rezerwacji można wykorzystać kilka kart podarunkowych;
  • Karty nie można użyć na pokładach promów Stena Line;
  • Karty nie można również użyć do zakupu innej karty podarunkowej;
  • Raz zakupionej karty nie można zwrócić ani wymienić na gotówkę. Jeśli zakupiono rejs przy użyciu karty podarunkowej a następnie go anulowano wartość rezerwacji wróci na wykorzystaną wcześniej kartę;
  • Stena Line Travel Group AB nie realizuje i nie odpowiada za zgubione, zniszczone, skradzione lub fałszywe karty.
  • Wszystkie rejsy promami podlegają warunkom przewozu Stena Line, które znajdują się pod adresem https://www.stenaline.pl/regulacje wyjątkiem są rejsy zawierające nocleg w hotelu, te oferowane są dzięki Stena Line Travel Group AB i podlegają osobnym warunkom sprawdź tutaj 
  • Stena Line rezerwuje sobie prawo do zmian w Warunkach wydawania i użytkowania kart.

Czy można wysłać kartę na inny adres niż ten podany podczas zakupu?

Nie, ponieważ karta nie jest wysyłana bezpośrednio w wiadomości email, ale możesz tego dokonać po jego otrzymaniu na własną skrzynkę. Po dokonaniu zakupu będzie też dostępna opcja "Drukuj kartę", która otworzy plik w wersji PDF.

 

Czy mogę użyć punktów Extra do opłacenia karty? 

Nie, jedyną formą płatności jest karta płatnicza.

 

Czy dostanę dodatkowe punkty Extra za zakup karty?

Nie, ale uzyskasz punkty podczas płatności za rezerwację

 

Ile kart podarunkowych mogę kupić jednocześnie?

Nie mamy limitu. Możesz wybrać dowolną ilość kart z różnymi tematami

 

Jak mogę wykorzystać kartę podarunkową?

Każda karta podarunkowa posiada unikalny kod, który należy podać podczas robienia rezerwacji. Jeśli wartość rezerwacji jest wyższa od posiadanej na karcie, resztę należy dopłacić używając karty płatniczej lub przelewu internetowego.

 

Co jeśli wartośc rezerwacji jest niższa niż dostępny limit na karcie podarunkowej?

Pozostałe środki pozostaną na karcie, możesz użyć ich przy płatności za kolejne rezerwacje.

 

Czy mogę opłacić rezerwację punktami Extra i karta podarunkową jednocześnie?

Tak, można użyć obu rodzajów płatności przy rezerowaniu biletów w Stena Line

 

Jaki jest termin wykorzystania karty podarunkowej?

Masz 3 lata, aby skorzystać ze środków na karcie. Końcowa data ważności wydrukowana jest na karcie.

 

Czy karty można używać na pokładach promów?

Nie, nie ma takiej możliwości

 

Jak otrzymam kartę podarunkową Stena Line?

Po dokonaniu zakupu będzie dostępna opcja "Drukuj kartę", która otworzy plik w wersji PDF.

 

Czy otrzymam fakturę za zakup karty podarunkowej?

Nie, dla tego zakupu nie wystawiamy faktur.

 

Chcesz zapytac o coś innego?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego +48 58 881 03 30 lub e-mail pl-sembo@sembo.com