Czy operator dysponuje procedurą dotyczącą zgubionego mienia?

Wszelkie rzeczy osobiste znalezione na naszych jednostkach lub w portach są wysyłane do naszych biur rzeczy znalezionych na lądzie, gdzie oczekują na odbiór. Rzeczy znalezione na pokładzie są przechowywane przez 3 miesiące, po czym się je niszczy (w przypadku rejsów do/ze Szwecji zgubione rzeczy są przekazywane lokalnej policji po upływie 1–3 tygodni). Jednak na czas trwania obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa zawieszamy naszą standardową procedurę dotyczącą rzeczy zgubionych z powodu ryzyka skażenia. 

 

Ze względów higienicznych żadne przedmioty pozostawione na pokładzie nie będą zatrzymywane, chyba że mają wysoką wartość, np. laptopy. Dotyczy to m.in. odzieży, okularów i telefonów. W razie zgubienia przedmiotów o wysokiej wartości prosimy wypełnić nasz Formularz obsługi klienta oraz zaznaczyć kategorię „Zgubione mienie”. Jeśli była zarezerwowana kabina, prosimy podać jej numer w formularzu. 

 

Uwaga: Stena Line nie bierze odpowiedzialności za zgubione lub skradzione rzeczy. Zalecamy, aby wszyscy pasażerowie przechowywali kosztowne przedmioty w zamkniętym pojeździe i nigdy nie pozostawiali swoich rzeczy bez opieki podczas podróży. 

Contact frequently asked question icon

Powiązane pytania