Brak opłaty za obsługę przez konsultanta

Rezerwacja podróży przez telefon i wprowadzanie zmian w planach podróży w ostatniej chwili może być kosztowna i stresująca. Uczestnicy poziomu Gold i Platinum w programie Stena MORE mogą kontaktować się z naszą obsługą klienta bez ponoszenia opłat.

 

Chociaż opłaty za obsługę uczestników poziomu Gold i Platinum są zniesione, nadal pokrywają oni wszelkie ewentualne różnice w taryfie, a także wszelkie opłaty za zmiany rodzaju taryfy.

Uczestnicy poziomu Gold i Platinum są zwolnieni z opłaty za obsługę przez konsultanta przy dokonywaniu rezerwacji lub zmian w rezerwacjach przez telefon lub osobiście w kasach naszych terminali. Uczestnicy będą zobowiązani do uiszczenia opłaty za zmianę godziny, daty, kierunku rejsu lub linii promowej w rezerwacji. Poniżej znajduje się krótkie wyjaśnienie obu terminów i wyłączeń:

 

Opłata za obsługę przez konsultanta

Opłata ta obowiązuje przy rezerwacji dowolnego rejsu przez telefon lub osobiście w kasie. Opłata ta nie jest naliczana w przypadku rezerwacji przez Internet.

 

Opłata za zmianę godziny, daty, kierunku rejsu lub linii promowej w rezerwacji

Opłata ta naliczana jest w przypadku zmiany dnia, godziny wypłynięcia lub trasy każdego rejsu. Pobierana jest również ewentualna różnica w taryfie.

 

Zmiany w rezerwacji zwolnione z tych opłat:

• Zmiana danych pasażerów

• Zmiana danych samochodu

• Dodawanie kabin, posiłków lub salonu Stena Plus Lounge do rezerwacji

Z naszym zespołem pomocy MORE można skontaktować się poprzez formularz kontaktowy, wybierając Program Stena MORE jako rodzaj zapytania lub dzwoniąc pod numer +48 58 660 92 00.