Rezerwacja podróży przez telefon i wprowadzanie zmian w planach podróży w ostatniej chwili może być kosztowna i stresująca. Uczestnicy poziomu Gold i Platinum w programie Stena MORE mogą kontaktować się z naszą obsługą klienta bez ponoszenia opłat.
Chociaż opłaty za obsługę uczestników poziomu Gold i Platinum są zniesione, nadal pokrywają oni wszelkie ewentualne różnice w taryfie, a także wszelkie opłaty za zmiany rodzaju taryfy.
Uczestnicy poziomu Gold i Platinum są zwolnieni z opłaty za obsługę przez konsultanta przy dokonywaniu rezerwacji lub zmian w rezerwacjach przez telefon lub osobiście w kasach naszych terminali. Uczestnicy będą zobowiązani do uiszczenia opłaty za zmianę godziny, daty, kierunku rejsu lub linii promowej w rezerwacji. Poniżej znajduje się krótkie wyjaśnienie obu terminów i wyłączeń:
Opłata za obsługę przez konsultanta
Opłata ta obowiązuje przy rezerwacji dowolnego rejsu przez telefon lub osobiście w kasie. Opłata ta nie jest naliczana w przypadku rezerwacji przez Internet.
Opłata za zmianę godziny, daty, kierunku rejsu lub linii promowej w rezerwacji
Opłata ta naliczana jest w przypadku zmiany dnia, godziny wypłynięcia lub trasy każdego rejsu. Pobierana jest również ewentualna różnica w taryfie.
Zmiany w rezerwacji zwolnione z tych opłat:
• Zmiana danych pasażerów
• Zmiana danych samochodu
• Dodawanie kabin, posiłków lub salonu Stena Plus Lounge do rezerwacji
Z naszym zespołem pomocy MORE można skontaktować się poprzez formularz kontaktowy, wybierając Program Stena MORE jako rodzaj zapytania lub dzwoniąc pod numer +48 58 660 92 00.