Rezerwacja biletów

Pomoc - karta podarunkowa Stena Line


Czy można wysłać kartę na inny adres niż ten podany podczas zakupu?

Nie, ponieważ karta nie jest wysyłana bezpośrednio w wiadomości email, ale możesz tego dokonać po jego otrzymaniu na własną skrzynkę. Po dokonaniu zakupu będzie też dostępna opcja "Drukuj kartę", która otworzy plik w wersji PDF.

 

Czy mogę użyć punktów Extra do opłacenia karty? 

Nie, jedyną formą płatności jest karta płatnicza.

 

Czy dostanę dodatkowe punkty Extra za zakup karty?

Nie, ale uzyskasz punkty podczas płatności za rezerwację

 

Ile kart podarunkowych mogę kupić jednocześnie?

Nie mamy limitu. Możesz wybrać dowolną ilość kart z różnymi tematami

 

Jak mogę wykorzystać kartę podarunkową?

Każda karta podarunkowa posiada unikalny kod, który należy podać podczas robienia rezerwacji. Jeśli wartość rezerwacji jest wyższa od posiadanej na karcie, resztę należy dopłacić używając karty płatniczej lub przelewu internetowego.

 

Co jeśli wartośc rezerwacji jest niższa niż dostępny limit na karcie podarunkowej?

Pozostałe środki pozostaną na karcie, możesz użyć ich przy płatności za kolejne rezerwacje.

 

Czy mogę opłacić rezerwację punktami Extra i karta podarunkową jednocześnie?

Tak, można użyć obu rodzajów płatności przy rezerowaniu biletów w Stena Line

 

Jaki jest termin wykorzystania karty podarunkowej?

Masz 3 lata, aby skorzystać ze środków na karcie. Końcowa data ważności wydrukowana jest na karcie.

 

Czy karty można używać na pokładach promów?

Nie, nie ma takiej możliwości

 

Jak otrzymam kartę podarunkową Stena Line?

Po dokonaniu zakupu będzie dostępna opcja "Drukuj kartę", która otworzy plik w wersji PDF.