Rezerwacja biletów

Sprawdź jak zarządzać rezerwacją


Zmiana rezerwacji
W prosty sposób możesz zmienić lub anulować rezerwację online w dowolnej chwili.

Wystarczy kliknąć na link "Moja strona | Zmiana rezerwacji" umieszczony w prawym, górnym rogu strony.

Jeśli posiadasz profil Stena Line, zaloguj się na swoje konto przy użyciu adresu e-mail i hasła, lub alternatywnie możesz się zalogować za pośrednictwem konta w mediach społecznościowych.

Jeśli nie masz profilu Stena Line, możesz zmienić lub odwołać rezerwację podając numer rezerwacji oraz adres e-mail.
Zmiana rezerwacji

Zmiana rezerwacji

Po zalogowaniu się do swojego profilu Stena Line, kliknij w link "Rezerwacje". Następnie zostanie wyświetlony ekran, który pokazuje historię Twoich rezerwacji.

Wystarczy wybrać rezerwację, którą chcesz zmienić lub anulować, klikając na jej numer. Pojawi się ekran z informacjami dotyczącymi danej rezerwacji. Następnie możesz dokonać zmiany lub anulować rezerwację.

Zmiana rezerwacji

Aby dokonać zmiany rezerwacji, po prostu kliknij na właściwej pozycji, którą chcesz edytować, a zostaniesz przeniesiony bezpośrednio do tego wyboru.

Może zostać doliczona opłata za zmianę w zależności od rodzaju taryfy, która została wybrana i ewentualnej różnicy w cenie zaistniałej po dokonaniu zmian w rezerwacji.

Zmiana rezerwacji
Anulowanie rezerwacji

Jeśli chcesz zrezygnować z rezerwacji on-line, wystarczy wybrać zakładkę "Anuluj" i potwierdzić jej anulowanie.

W zależności od taryfy, którą zarezerwowałeś, możesz otrzymać refundację. Kwota do zwrotu zostanie wyświetlona na ekranie, a następnie automatycznie zwrócona na kartę użytą do płatności.

Zmiana rezerwacji
Płatność
Płatność

Dokonałeś rezerwacji bez płacenia? Możesz wykonać tą czynność później, za pośrednictwem swojego konta. Wybierz zakładkę "zapłać" aby przejść do modułu płatności. Zdecyduj się na formę w jakiej chcesz opłacić podróż i przelej środki.