Rezerwacja biletów

Zmiana i anulowanie rezerwacji


Jakie są zasady biletu otwartego?

Jeśli dokonałeś rezerwacji podróży lub wycieczki i nie możesz lub nie chcesz podróżować w pierwotnym terminie z uwagi na aktualną sytuację wywołaną koronawirusem, możesz dogodnie przekształcić swoją rezerwację w bilet otwarty w terminie do 31.05.2020.

  • Zmiany na bilet otwarty należy dokonać najpóźniej na 24 godziny przed pierwotną datą rejsu
  • W ramach biletu otwartego należy dokonać nowej rezerwacji w terminie do 30.11.2020.
  • Dokonując nowej rezerwacji możesz wybrać według uznania datę podróży w roku 2020 lub 2021, w ramach dostępnych dat i miejsc w systemie rezerwacyjnym Stena Line.
  • Przy zmianie biletu otwartego na nową rezerwację nie zostanie naliczona opłata za zmianę.
  • Pełna wartość dotychczasowej rezerwacji zostanie zaliczona na poczet nowej podróży.
  • Jeśli nowy rejs / wycieczka ma wyższą cenę, należy dokonać dopłaty wynikającej z różnicy cen.
  • Dokonując wyboru nowej daty podróży będziesz uprawniony do korzystania z ofert promocyjnych lub zniżek dostępnych w danym terminie, zgodnie z warunkami tych promocji.
  • Otrzymasz potwierdzenie zmiany rezerwacji na bilet otwarty e-mailem. W związku z tym, że ten proces może zająć do 5 dni sprawdzaj swoją skrzynkę mailową. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zmiany rezerwacji na bilet otwarty w ciągu 6 dni skontaktuj się z nami.
  • Kiedy już wybierzesz datę nowej podróży, możesz zmiany dokonać samodzielnie online poprzez „Moja strona” link stenaline.pl/login albo skontaktuj się nami telefonicznie 586609200 lub mailowo info.pl@stenaline.com.