Rezerwacja biletów

Podróżuj bezpiecznie

Od prawie 60 lat naszą pasją jest dbanie o naszych klientów, stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo i sprawiając, że wszyscy czują się mile widziani. Dzisiaj jest to ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej i chcemy zaoferować ci bezpieczną i zrównoważoną podróż - z dużą ilością miejsca, świeżym powietrzem i otwartym morzem.


Informacja o braku obowiązku kwarantanny 28.12.2020 - 17.01.2021 oraz 18.01 - 31.01.2021

Informujemy, że obowiązek kwarantanny nie dotyczy pasażerów promów ze Szwecji, przekraczających granicę morską RP w Gdyni. Ruch promów Stena Line odbywa się normalnie. Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.12.2020 oraz z dnia 14.01.2021 przekroczenie granicy Polski w dniach od 28.12.2020 do 17.01.2021 oraz od 18.01.2021 do 31.01.2021, promem ze Szwecji i zejście na ląd w Gdyni nie skutkuje obowiązkiem poddania się 10-dniowej kwarantannie domowej.

 

Również w Karlskronie jak też w całej Szwecji nie ma obowiązku kwarantanny dla obywateli polskich. Przypominamy jednocześnie o obowiązku posiadania dokumentów podróży (paszport lub dowód osobisty) również dla dzieci, podczas całej podróży i na obu terminalach.

Powyższa informacja nie wyczerpuje całości obecnych przepisów. Obowiązkiem osoby przekraczającej granicę jest zasięgnąć informacji o wszelkich przepisach dotyczących podróży i stosować się do nich. W Polsce informacji może udzielić Straż Graniczna.

Nasze środki bezpieczeństwa

Dla bezpieczeństwa wszystkich podróżujących wprowadziliśmy nowe środki do już i tak ambitnego standardu bezpieczeństwa na pokładach wszystkich naszych promów, w naszych portach i terminalach. Aktywnie śledzimy rozwój Covid-19. W ten sposób możemy zapewnić, że procesy są stale aktualizowane, a nasze procedury bezpieczeństwa są zgodne z obowiązującymi przepisami - dzięki czemu możesz bezpiecznie podróżować.

Przed podróżą

Informacje na temat naszych środków bezpieczeństwa dotyczących higieny i dystansu społecznego można znaleźć we wszystkich naszych kanałach komunikacji.


  • Nie podróżuj, jeśli masz objawy lub jesteś chory.

  • Postępuj zgodnie z zaleceniami władz dotyczącymi zdrowia i podróży.

  • Często myj ręce i zachowaj dystans.

 

Na terminalu


  • Udostępniliśmy większą ilość punktów, w których możesz zdezynfekować dłonie.

  • Zachęcamy do korzystania z płatności bezdotykowych

  • Nasze kasy wyposażone są w ścianki z Plexi

Odprawa i przypłynięcie


  • Nie podróżuj, jeśli masz objawy lub jesteś chory.

  • Pasażerom wykazującym objawy zakażenia COVID-19 możemy odmówić przyjęcia na pokład

  • Specjalne oznaczenia na podłodze oraz komunikaty głosowe rekomendują zachowanie dystansu pomiędzy podróżującymi.

Na pokładzie


Bezpieczna odległość


  • Wszystkie nasze statki zmniejszyły swoją pojemność pasażerską, aby umożliwić zachowanie bezpiecznej odległości pomiędzy podróżującymi.

  • Dostępne są pojedyncze kabiny dla osób płynących samotnie.

  • Niektóre miejsca na promach jak restauracje, place zabaw czy SPA zostały tymczasowo zamknięte.

Higiena na pokładzie


  • Udostępniliśmy większą liczbę punktów, gdzie możesz zdezynfekować dłonie w miejscach publicznych

  • Na promie znajdziesz dodatkowe plakaty, informacje na ekranach tv oraz komunikaty radiowe dotyczące higieny.

  • Zwiększyliśmy częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji wszystkich powierzchni w kabinach i miejscach publicznych.

Sklepy i restauracje


  • W naszych punktach gastronomicznych dokonaliśmy zmian w celu zapewnienia maksymalnego poziomu higieny. Serwis bufetowy został wstrzymany lub zmodyfikowany, a zamiast tego oferujemy indywidualnie pakowane posiłki.

  • Alkohol serwujemy w barach i restauracjach do godziny 23:59.

  • Zachęcamy do korzystania z płatności bezdotykowych