Bezpieczeństwo pasażerów i pracowników jest dla Stena Line najwyższym priorytetem. Wprowadziliśmy własne, wewnętrzne procedury bezpieczeństwa, między innymi dodatkowe zalecenia higieniczne. Prosimy naszych Pasażerów o stosowanie się do tych procedur, aby zminimalizować ryzyko i umożliwić wszystkim bezpieczną podróż!
- Często myj ręce przez przynajmniej 20 sek;
- Dezynfekuj ręce przy każdej możliwości;
- Nie dotykaj twarzy;
- Jeżeli kichasz lub kaszlesz, zasłoń twarz zgięciem łokcia;
- Płać kartą zbliżeniowo;
- stale utrzymuj 2 m odstępu od innych osób;
- podczas rejsu przebywaj w kabinie lub na pokładzie otwartym;
- przestrzegaj zasad dystansu w restauracjach na pokładzie;
- stosuj się do znaków i ostrzeżeń na terminalu i na pokładzie;
- Częsta dezynfekcja miejsc styku jak np.: klamki, kontakty, pinpady, blaty;
- Obowiązek dezynfekcji rąk przed wejściem do restauracji i sklepu;
- Płyn dezynfekcyjny dostępny we wszystkich punktach na statku i terminalu;
- Potrawy zabezpieczone folią lub przykrywką;
- Potrawy serwowane w bufetach zabezpieczone pleksiglasem i folią;
- Wstrzymana samoobsługa, również podczas bufetów typu szwedzki stół potrawy nakłada personel;
- Obowiązek posiadania kabiny na rejs dzienny i nocny;
- Rotacyjne użycie kabin, w miarę możliwości;
- Ograniczona liczba pasażerów;
- Kierowcy frachtowi podróżują w kabinach jednoosobowych, w miarę możliwości;
- Szkolenia dla załogi mające na celu zwiększenie świadomości dot. zapobiegania COVID-19;
- Wprowadzenie osłon z pleksiglasu i foli w punktach na statku;
- Zachęcamy do płatności kartą (płatność gotówką nadal możliwa);