Rezerwacja biletów

COVID-19 - nasze środki bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo pasażerów i pracowników jest dla Stena Line najwyższym priorytetem. Wprowadziliśmy własne, wewnętrzne procedury bezpieczeństwa, między innymi dodatkowe zalecenia higieniczne. Prosimy naszych Pasażerów o stosowanie się do tych procedur, aby zminimalizować ryzyko i umożliwić wszystkim bezpieczną podróż!


Co możesz zrobić dla bezpieczeństwa?


Higiena

  • Często myj ręce przez przynajmniej 20 sek;

  • Dezynfekuj ręce przy każdej możliwości;

  • Nie dotykaj twarzy;

  • Jeżeli kichasz lub kaszlesz, zasłoń twarz zgięciem łokcia;

  • Płać kartą zbliżeniowo;

Dystans społeczny

  • stale utrzymuj 2 m odstępu od innych osób;

  • podczas rejsu przebywaj w kabinie lub na pokładzie otwartym;

  • przestrzegaj zasad dystansu w restauracjach na pokładzie;

  • stosuj się do znaków i ostrzeżeń na terminalu i na pokładzie;

Co my robimy?


Higiena

  • Częsta dezynfekcja miejsc styku jak np.: klamki, kontakty, pinpady, blaty;

  • Obowiązek dezynfekcji rąk przed wejściem do restauracji i sklepu;

  • Płyn dezynfekcyjny dostępny we wszystkich punktach na statku i terminalu;

Higiena posiłków

  • Potrawy zabezpieczone folią lub przykrywką;

  • Potrawy serwowane w bufetach zabezpieczone pleksiglasem i folią;

  • Wstrzymana samoobsługa, również podczas bufetów typu szwedzki stół potrawy nakłada personel;

Inne środki bezpieczeństwa

  • Obowiązek posiadania kabiny na rejs dzienny i nocny;

  • Rotacyjne użycie kabin, w miarę możliwości;

  • Ograniczona liczba pasażerów;

  • Kierowcy frachtowi podróżują w kabinach jednoosobowych, w miarę możliwości;

  • Szkolenia dla załogi mające na celu zwiększenie świadomości dot. zapobiegania COVID-19;

  • Wprowadzenie osłon z pleksiglasu i foli w punktach na statku;

  • Zachęcamy do płatności kartą (płatność gotówką nadal możliwa);