Jakie są dostępne metody płatności?

Karty debetowe i kredytowe

Nasz system rezerwacji online, centra obsługi klientów i terminale akceptują następujące karty debetowe lub kredytowe:

 

  • Visa
  • Mastercard 
  • Maestro      
  • JCB            
  • UnionPay    

 

Punkty Extra

Jeśli uczestniczysz w programie Extra i masz na koncie punkty, którymi można uregulować płatność, to po zalogowaniu zobaczysz ich wartość w kroku płatności. Możesz wówczas zdecydować się na odliczenie ich wartości i opłacić pozostałą kwotę za pomocą innej opcji płatności.

Przeczytaj więcej o programie lojalnościowym Extra.

 

 

Karty podarunkowe Sembo

Karty podarunkowe Sembo można wykorzystać w kroku płatności, gdzie należy wpisać unikalny kod vouchera w przeznaczonym do tego panelu. Możesz wybrać inną metodę płatności, aby opłacić pozostałą część rezerwacji.

 

 

Gotówka

W większości naszych Centrów podróży akceptowana jest gotówka (w lokalnej walucie), jednak taniej jest zarezerwować bilet przez Internet niż przez telefon lub osobiście.

 

 

Norwegia / Szwecja

Captum

We współpracy z Captum Group AB, która jest częścią Stena AB, oferujemy możliwość płatności na podstawie faktury oraz rozłożenia kwoty na raty. Aby móc płacić na podstawie faktury lub w ratach, trzeba mieć ukończone 18 lat, być zarejestrowanym w Szwecji lub Norwegii oraz otrzymać pozytywny wynik kontroli kredytowej, która jest przeprowadzana w momencie zakupu.

 

Przeczytaj więcej o usługach Captum pod tymi linkami.

 

Norwegia

Szwecja

 

 

Dania

MobilePay

MobilePay można używać do płatności za pomocą telefonu.

 

 

Wielka Brytania / Irlandia

Kody Partnera Tesco Clubcard

Do płatności za niektóre trasy można wykorzystać Kod Partnera Tesco Clubcard. 

PayPal

Możesz płacić również za pomocą PayPal – systemu płatności online, który umożliwia Ci wygodne wysyłanie i odbieranie pieniędzy na całym świecie.

 

Niemcy

Lastschrift

Oferujemy płatności za pomocą polecenia zapłaty poprzez Riverty (wcześniej Arvato).

PayPal

Możesz płacić również za pomocą PayPal – systemu płatności online, który umożliwia Ci wygodne wysyłanie i odbieranie pieniędzy na całym świecie.

 

Polska

 

Przelewy24

Oferujemy przelewy bankowe online poprzez Przelewy24.

 

 

Łotwa / Litwa

Przelewy bankowe

Na naszych łotewskich i litewskich stronach internetowych można zapłacić za rezerwację przelewem bankowym.

Wystarczy wybrać tę opcję na etapie płatności, a faktura zostanie wysłana pocztą elektroniczną w ciągu jednego dnia roboczego. Pełna płatność musi zostać dokonana przelewem bankowym w terminie określonym na fakturze.

 

Uwaga:

  1. Faktura zostanie wystawiona i dostarczona pocztą elektroniczną w ciągu jednego dnia roboczego. Faktury nie będą wystawiane, jeśli rezerwacja została dokonana w ciągu 72 godzin od daty podróży. Jeśli jednak faktura jest nadal wymagana, prosimy o kontakt na adres info.lt@stenaline.com lub telefonicznie pod numer +370 46 310 561.
  2. Przelew bankowy nie jest dostępny dla rezerwacji, w których wykorzystano punkty Extra.
  3. Przelew bankowy nie jest dostępny dla rezerwacji, w których wybrano płatność częściową.
  4. Jeśli płatność nie zostanie dokonana w określonym terminie, rezerwacja zostanie anulowana.
  5. W przypadku zmian w rezerwacji prosimy o kontakt na adres info.lt@stenaline.com lub telefonicznie pod numer +370 46 310 561.

 

 

Holandia

 

iDEAL

Oferujemy przelewy bankowe online poprzez iDEAL.